mandag 9. april 2012

Påsken 2012!!

Så er snart påsken over.
Vi har vært på hytta vår på Gautefall og kosa oss.
Vi dro opp på skjærtorsdag, det var ganske kaldt, så mens jeg pakket ut og pyntet til påske,
fyrte Stian opp grillen, også spiste vi inne!!! Det smakte nydelig med årets første grillmat!!
Om kvelden fikk vi overnattings besøk fra familien til Stian. Vi laget taco og kosa oss. Langfredag snødde det. det gjør ikke så mye på hytta, men vi fikk jo høre at det snødde hjemme også....
Vi fikk besøk av gode venner, og mens ungne kosa seg inne i varmen, satt vi voksne ute på verandaen og skravla, men vi spiste inne! Påskeaften måtte det handles litt, så da tok vi turen til Treungen. Når vi kom opp på hytta igjen ble det et kjempefint vær! sol og vindstille. Så nå kunne vi spise ute, og bare kose oss i påskesola. Vi satt ute til langt på kveld. I går dro vi hjem, det er greit og få pakket ut og vasket tøy, og ha en fridag hjemme, før det er på`n igjen i morgen.
I dag har jeg laget hjemmelagde kjøttkaker til middag. Jeg koser meg med pc`n på fanget og leser magasiner og slapper av. Vaskemaskinen gjør jobben sin, og jeg gleder meg litt til hverdagen er her igjen!
Trives så godt på jobb i butikken, og nå synes jeg det er SÅ lenge siden jeg har vært på jobb!!! Gleder meg til en ny dag der i morgen!

Ha en fiiin dag alle sammen!
Utsikten fra hytta vår!

Grillplassen vår!

Utsikt den andre veien!


Her på den gamle benken koser vi oss forran bålet!
Klem fra meg!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.