fredag 13. april 2012

Og dagene flyr...

Hei på dere!!!
Som dere sikkert har fått med dere holder jeg på og gjøre om i stua vår!
Jeg maler møbler, om møblerer og i går best. jeg ny sofa!!
Det blir veldig spennende! Den vi har nå er beige. Og nå har jeg best. en lysegrå.
Håper det blir fint! Men det ene drar det andre med seg! Så her må rammer males,
puter byttes ut, og kanskje gardinene også. Jeg må kjøpe trekk til stolputene i spisestua,
og jeg MÅ male ferdig spisestua!!

I går var jeg og min datter på shopping!!!
Vi kosa oss og spiste på kafe`, og hadde soft ice til dessert!
Vi best. ramme seng til Marie som hun ønsker seg. Den senga hun har, synes jeg er kjempefin, så jeg vurderer og ta den ned i stua, og fylle den med lekre puter! Må bare finne en plass til den først. Også må jeg se hvordan det blir med den nye sofaen. Den er ca. like stor som den vi har nå, men det er jo en helt annen farge!

Det ble også noen handleposer med hjem i går. Fant masse fint. Og det ble så lekkert!
Jeg er nemlig veldig svak for en nydelig blågrønn farge.
Har diverse ting og nyanser av den både i stua og på kjøkkenet.
Jeg skal ta noen bilder i morgen og dele med dere.

Det har blitt korte netter på denne jenta etter påske. Timene på kvelden går så fryktelig fort, og dagene bare flyr!!! Ser at det blir langt på natt nå også.
Men nå må jeg stupe i seng. Jeg skal på jobb i butikken i morgen, og gleder meg masse til det!

Sov godt alle sammen!
Klem fra Anne-Marit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.