onsdag 4. april 2012

GOD PÅSKE!!

Da er det påskeferie for oss også i noen dager!
Vi har hatt noen veldig bra og hektiske dager i butikken nå, og det har vært kjempegøy!!!!
I dag har vi hatt langåpent til 18.00.
Det er mange som har lagt inn stopp hos oss, siden de nå vet at her finner de masse fint!
Veldig hyggelig at påsketuristene finner veien inn døra til oss, og hyggelig for oss og kunne ønske de en GOD PÅSKE videre på deres vei til hytte og familiekos!
Sola skinner, og det håper jeg den fortsetter og gjøre hele påska! Det har jo blitt mye kaldere, og når jeg la meg sent i går, var det -5`hos oss!!
Vi får ta det været vi får, grille ute og spise inne, hvis det blir kaldt!
Jeg ønsker dere alle sammen en GOD PÅSKE med masse kos, feriedager, påskeegg, god mat på grillen og tid til familie og venner!!

God påskeklem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.