fredag 27. april 2012

Fredag!

Tenk at det er fredag og helg igjen!!!
Denne helgen er jobbehelg for meg! Men det gjør ingen ting. For her trives jeg veldig godt!
Jeg har hatt fri i formiddag. Handlet inn mat til helgen, gjort husarbeid og pakket for sønnen vår Andreas som nå er på vei i buss med en hel gjeng til Gautefall!! Kan tro han gleder seg!!!
Etter jobb i kveld blir det taco, "The voice" og Senkveld på tv. Jeg skal også skru på de nye knottene på skapet. For nå er det helt ferdig malt! Gleder meg til og sette ting på plass i det, og vise det til dere.
Jeg har kjøpt maling til lysestakene i dag. Så i løpet av helgen blir de som nye igjen!!!

Til uka tar jeg fatt på stolene!!
Ha en superdeilig fredagskveld!!
Stor klem fra meg!

3 kommentarer:

  1. Virker som vi har omtrent det samme på tapetet denne fredagskvelden. Tacoen er fortært hos oss, nå venter vi bare på The Voice. :)) Så skjønn blomst, og fin, rustikk krukke!

    SvarSlett
  2. Ja, det er godt med fredagskvelder! Men de går så alt for fort! Nå skal jeg kose meg og lese blogger før jeg legger meg. God natt og sov godt :)

    SvarSlett
  3. Så søte potter!! :) alltid gøy med små prosjekter og oppussing:) god helg ;)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.