torsdag 19. april 2012

FREDAG!

Så utrolig deilig, i dag er det FREDAG!!!!
Det har vært full fart hos oss denne uka, både hjemme og i butikken.
Nå skal jeg først kose meg med God morgen Norge og frokost.
Så skal jeg på jobb i butikken. Etter jobb skal jeg handle inn mat til helgen.
Og så skal jeg hjem og lage god mat, og bare kose meg resten av kvelden, med
"The voice" og Senkveld!

Det beste med denne helgen er at vi IKKE har NOEN PLANER!!!!!
Det er første helgen siden leeeenge før jul, at ingen her i familien har hatt noen planer for helgen.
Det skal bli SÅ DEILIG!!!!
Gleder meg til og SOVE LENGE, male skap og gjøre litt i huset, få på plass den nye sofaen, og senga til frøkna. Henge opp bilder på veggen og kanskje blir det noen nye hyller på kjøkkenet også.
Og kanskje er vi så heldige at vi får litt sol også, da skal jeg sette meg ut og lese et magasin og lade opp til en ny uke!!!!

Ha en kjempefiiiin FREDAG alle sammen!
STOR klem fra Anne-Marit :)

2 kommentarer:

  1. Herleg blogg♥Gleder meg til å følge deg vidare:)

    Ønsker deg ei god helg!!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mette! Så hyggelig! Og så koselig at du følger bloggen min:)
      God helg til deg og dine!
      Klem fra Anne-Marit.

      Slett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.