mandag 30. april 2012

Før og etter - skapet i stua! Og livet ellers!

Nå er skapet i stua ferdig malt, og det har fått nye knotter på.
Deilig og endelig være ferdig! Og stua blir så mye lysere!
I helgen har jeg hatt jobbehelg. Etter jobb på lørdag var det tid for og lade batteriene litt.
Det ble hjemmelaget pizza og tv kos. Men så begynte det og krible litt etter og gjøre litt forandringer her og det. Så jeg la meg alt for sent, igjen!!!

I går hentet jeg inn litt tapt søvn, og så var vi i 85 års dag til farmor til Stian. Veldig koselig og være sammen. Familien til Stian er stor, så det er ikke så ofte vi treffes.
Etter selskapet ble det sofakos og film.

I dag våknet jeg like trøtt, som jeg var når jeg la meg....
Men jeg har fått gjort masse!!! I butikken har vi gjort om en del. Og etter jobb handlet jeg mat. Så etter middag var det bare og fortsette her hjemme. Jeg har rydda i alle rom, gjort rent, skiftet på senger og lagt sammen masse tøy og fått det på plass.

Nå er den dama her klar for litt tv, og blogglesing!
I morgen har jeg FRI!!!! Og jeg skal bare kose meg! Her meldes det fint vær, så dagen skal nytes ute!!! Ha en fin 1. mai alle sammen.


Stor klem fra meg!

6 kommentarer:

  1. Oi så utrolig fint det ble, så flink du er :)
    Er du på jobb på dagen på onsdag eller torsdag foresten?

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Hei Camilla! Takk for det! Synes det ble bra, lyst og fint! Jeg er på jobb onsdag formiddag og torsdag ettermiddag. :)

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Kom over bloggen din her ღ og så koselig
    blogg du har. Mange flotte bilder og
    innlegg her hos deg, så jeg la meg til
    som følger :)) Nydelig skapet ditt ble!!
    Me Like ღ Ønsker deg en fortsatt fin 1.
    mai - klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei Mette! Så hyggelig at du leser bloggen min og liker den, og at du har lagt deg til som følger :)
    Jeg har hatt en kjempefin dag. Har kosa meg ute i det nydelige været vi har hatt i hele dag :)Nå har jeg satt meg godt til rette i sofaen, med pc`n på fanget. Blir litt blogglesing før tv kvelden starter på Tv 2 ;)

    SvarSlett
  5. Wow for en herlig forandring!
    Fin blogg du har :)
    Og nydelig hjem!
    Kommer tilbake hit ;)
    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  6. Hei Mirjam! Så hyggelig at du fant veien inn til meg! Og tusen takk for koselig kommentar. Fin uke til deg også. Klem fra Anne-Marit.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.