tirsdag 17. april 2012

DANMARK





I sommer skal vi på ferie til Danmark!!! Og gjett om jeg gleder meg!!! Jeg skal kose meg både på Løkken og i Hjørring! Jeg elsker de danske småbyene, med sine skjønne butikker!!! Jeg skal også ha meg noen turer til brukthandlere og markeder!!! Kan nesten ikke vente!!!

Må vise dere noen nydelige bilder fra vår danske leverandør Jeanned Arc`living! De har utrolig mye lekkert i fransk landstil. De har også et nydelig magasin som disse bildene er hentet fra. Det kommer ut 1.dagen i hver mnd. Og du finner det i butikken hos oss am design (wwwamdesign.no) NYYYYYT!!! Og ha en fin kveld alle sammen!!!
Jeg gleder meg masse til Frustrerte fruer og Greys!!!


2 kommentarer:

  1. Danmark er så koselig.:)
    Og det er så mye fint i interiør i Danmark. Vi handler alltid noe når vi er der. Deilig å ha booket ferie! Vi skal ikke så mye på ferie i sommer, men i en hel haug med bryllup, og booket flybilletter til det ene i dag. Alltid gøy i bryllup, så man kan pynte seg!:) Det første er om to uker faktisk, samme dag som vi kommer hjem ifra Malaysia!:) Gleder meg fortsatt til den dagen jeg endelig får tatt en tur hjem og se i butikken din!:)

    SvarSlett
  2. Hei Lene! Det er alltid koselig med bryllup! Vi skal også i bryllup i sommer. En god kamerat av Stian skal gifte seg! Vi skal faktisk til Danmark 2 ganger. Først en helg til København, og så en uke til Løkken! Vi pleier og dra til Danmark på sommerferie. Det er kjempefint der, også har jo Stian familie der. Stian sin bestemor er dansk! Håper det blir fint vær i sommer, så vi kan bruke båten en del også! Ha en fin dag! Hos oss regner det og er grått i dag. Klem fra Anne-Marit.

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.