søndag 4. mars 2012

Søndag, og tilbake til hverdagen!!!

Hei alle sammen!
Lenge siden sist nå! Men det er fordi vi har vært på vinterferie på Tenerife!!!
Vi har STOR kosa oss hele gjengen. Med nydelig vær og masse god mat!
Det er så deilig og dra fra snø og kulde, til sol sommer midt på vinteren!!!
Nå var det 4. gang vi dro til samme plass i vinterferien! Vi er så fornøyd der!!
Og det blir ikke siste gang vi drar til LA PINTA på Tenerife!!
Denne gangen, var det jo nydelig vær når vi kom hjem også!!
Så utrolig deilig at vi nå er i mars, og at vinteren snart er over for denne gang!!
Det blir så godt og snart ta på småsko, vår og sommertøy!!!
Her er nå alt ferietøyet vasket, men det blir ikke lagt bort! Fryder meg over nydelige pastellfarger og lettere klær!
Det tar litt tid og komme tilbake til hverdagen igjen! Jeg har vært stuptrøtt siden vi kom hjem.
Men i dag har jeg sovet halve dagen! Har også kjørt noen veldig fornøyde gutter til badeparken,
Laget hjemmelagde kjøttkaker til middag, og brukt noen timer på pc`n! Den er en skikkelig tidstyv!!!
Men som den tv slaven jeg er, hadde jeg noen programmer jeg bare MÅTTE se, som jeg hadde gått glipp av den siste uka!
Hadde tenkt og gjøre rent i dag, men det ble med tanken!
I 2. etc. er det blitt rent og pent i dag, har nemlig ei flink og stor jente som tar seg av rengjøringen der!!
Jeg får brette opp armene til uka, og få satt igang, med alt jeg skal gjøre!
Her står nemlig malig av spisestua på plakaten! Og badet nede skal pusses opp!!! Det gleder jeg meg veldig til! Det skal også ryddes i skap og skuffer! For når våren kommer for fullt og sola varmer, skal jeg bruke tiden ute!!
Ha en fin kveld, og en flott uke alle sammen!






Klem fra meg <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.