tirsdag 20. mars 2012

Ny uke, nye muligheter....

En ny uke er igang! Og det er full fart hos oss!
I går var det en hektisk dag, men det trives vi med!
Først var jeg jo på jobb i butikken, så dro jeg og handlet inn mat.
Jeg har blitt så flink det siste året, og handler inn mat mandag og fredag!
Det fungerer veldig fint for oss! Jeg har ikke så god tid til og handle lenger, som jeg hadde før, når jeg var hjemmeværende husmor, da handlet jeg mat hver dag da! Jeg sparer ingen penger på det, for handle lista er laaaang! men jeg sparer mye tid!!!
Jeg rakk akkurat og hente Andreas hos en kamerat, få på plass varene, steke pølser, og hive i meg maten, før jeg satt i bilen igjen, med fotballgutter som skulle på fotballtrening! Så hentet jeg min mann, og vi dro på foreldremøte. Hjemme igjen, var det godt og senke skuldrene og slappe av litt i sofaen og se på tv.
Ja, jeg ser nok mye på tv, men det er min store avkobling fra en hektisk hverdag!
Jeg har store planer for og komme igang med noen av maling prosjektene mine denne uka! Og rydding i skap og skuffer!
Dagene blir lengre og lysere, og det er ikke kjøring på unger før torsdag og hele helgen!
Da er det den store fotballcupen i Skjærgårdshallen! Og det skal bakes kaker og selges lodd.
Men det er alltid veldig hyggelig og være der, for jeg treffes jo så mange kjente!

Ha en superfiiin uke du også, med eller uten malekost og kjøring til fotballtreninger!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.