onsdag 7. mars 2012

Hverdagen!

Mandagen fløy av gårde, med kjøring av gutter til fotballtrening, og handling av mat, som jeg gjør hver mandag og fredag! ( Det fungerer faktisk veldig fint!) På tirsdag etter 3 timer på badet sammen med min datter, hadde hun fine lyse striper i håret sitt!!! Det var både gøy og spennende for oss begge to!!!       Og hun ble så fiiiin!!!

Før vi begynte prosessen, tørket jeg støv og omorganiserte litt på kjøkkenet vårt!
Følte at det var på tide! Og det skal ikke så mye til for at forandringene synes! Nå er jeg jo veldig heldig og ha lett tillgang på nye fine ting til hus og hjem, Og noen av vårens nyheter har nå fått en plass her hjemme hos oss!
Vasket også alle glasstingene i zalovann, det blir så blankt og fint!! Og jeg måtte tenne noen telys i glass lysestakene med en gang!!! Jeg satte også på en wallstickers på kjøkkenet. Teksten taler jo for seg selv!!! "Kjøkkenet er husets hjerte"

Jeg fikk også ryddet opp i masse tøy! Når det ikke er blitt brukt på flere år, er det bedre og gi det bort, mye bedre det, enn at det bare ligger der, og tar masse plass!
Jeg skal fortsette og rydde, vaske og ordne videre så fort jeg har litt ledig tid! Det er så godt og få rydda opp litt!!!
I går var jeg på besøk hos min kjære søster! Vi hadde en kjempefin kveld og natt sammen!!! Ja, det var langt på natt, når jeg kjørte hjem!
I dag skal jeg på jobb og til frisøren! Og i morgen er det jo fredag igjen!!! Og på søndag er det barnedåp til nydelige Victoria <3
Ha en kjempefin dag alle sammen!




Klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.