fredag 16. mars 2012

HELG!!

Så er det fredag og helg igjen!!!
I dag blir det først noen timer på jobb i butikken, og så blir det taco og "The Voice" på tv!
Lørdag skal jeg også jobbe! Det synes jeg er veldig koselig, for da er folk i en helt egen stemning!
Lørdag kveld skal vi være sammen med gode venner og planlegge ferietur!!! Søndag er min fridag denne uka! Jeg sover alltid lenge på søndagene. Det er det beste jeg vet! Også lager jeg søndagsmiddag. Men nå laget jeg hjemme lagde kjøttkaker igår, så kanskje jeg gjør det litt enkelt nå på søndag!
Jeg håper været holder seg like fint, for da skal jeg ta med meg alle de nye magasinene som kom i posten i går og sette meg ut!! Jeg abonnenerer på alt av interiørblader, KK og Kamille. Og alt kommer jo på en gang! Så nå har jeg en hel bunke liggenede!
Dere må ha en kjempefin helg alle sammen, kos dere!
Varm klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.