fredag 30. mars 2012

Hei alle sammen!

Så er det påskeferie for mange av dere der ute! Jeg må vente til torsdag, før det blir 5 dager med påskeferie på oss! I dag har det vært en trist dag..... det var en dødsulykke på E-18, ikke langt fra der vi bor. Og alt ble enda verre, da jeg leste på nettet at mannen som døde i ulykken hadde slått ned en mann med øks natten før. Og antagelig kjørt inn i traileren med vilje. Jeg tenker på alle de etterlatte og de som kom opp i ulykken. E-18 var stengt i 7 1/2 time. Mange kom aldri på jobb i dag, og mange mistet fly og båt som skulle ta de videre på påskeferie....
Det er fredag og påskeferie for mange nå, og den store utfartsdagen. så dette har berørt mange....

Jeg har hatt fri i formiddag, og har gjort rent i huset til helgen.
Jeg har ikke pyntet til påske. For vi drar på hytta neste helg, og der er påskepynten vår!
Men jeg har tatt inn noen kvister fra syrinbuskene våre. For og håpe og få litt fortgang i blomstringen!
De står jo i store knupper nå!
Jeg kan ikke ta inn gåsunger, selv om jeg synes de er helt nydelige! Bor sammen med tre andre som får rennende nese og rød øyne, hvis de skal stå inne hos oss!

Jeg har også kjøpt nydelige perleblomster. Synes de er mye penere enn påskeliljene.
Og de passer mye bedre inne hos oss. Gult blir liksom helt feil. Men ute på trappa får påskeliljene stå og lyse som en sol til de som banker på hos oss!!

Det blir ferske reker og "The Voice" hos oss i kveld.
Fredagskveld er best!! God fredag til dere også!!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.