fredag 23. mars 2012

Fredag 23. mars.

Hei på dere!
Det er helt nydelige dager for tida! Og jeg nyter det!!!
I går hadde jeg fri på formiddagen. Det er ikke så ofte jeg har det, og at timene da ikke er fylt opp med alt jeg må ordne og gjøre!
Men i går rakk jeg så mye! Jeg holder på og male spisestua vår. Er ferdig med bordet nå. Og det ble så lyst og fint! Jeg har malt alle Bombay møblene, og nå stod eike spisestua for tur! Jeg handlet inn mat til helgen i går, og jeg satt ute i sola og leste, spiste lunsj og kosa meg i et par timer!! Helt nydelig med litt alene tid!!
I dag rakk jeg og male siste strøket på bordet, før jeg løp i dusjen og dro på jobb.
Jeg må ha verdens beste jobb!!! Så mange hyggelig kunder som finner veien inn til oss hver dag! Mange nye fjes, men også mange faste kunder, som nå har fast stopp hos oss!
Etter jobb laget jeg deilig middag, og etter middag har jeg fått gjort masse!!!
Jeg har tatt fram sommerdynene og skiftet på sengene, pakket bort et juleservise som jeg ikke har tatt i bruk på flere år. Nå kan det stå i garasjen, så får vi se hvor det havner etter hvert. Jeg har satt ut bord og stoler, i en solrik "krok" utenfor vaskerommet, lagt sammen tøy og gjort klar treninsbag og badetøy til fotballgutten vår for morgendagen! Nå skal badet vaskes og så inntar jeg tv kvelden med "The voice" og "Senkveld"!
En fin-fin fredag ønskes deg også!

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.