onsdag 15. februar 2012

Ny design på bloggen min!

Hei alle sammen!!
Nå er det kjempelenge siden jeg har blogget!
Men i kveld har jeg forandret litt og gjort noen endringer på bloggen min.
Det var vel på tide!!
Det er full fart i butikken om dagen! Mange hyggelige kunder som kommer til
oss fra fjern og nær, og mange nye varer som skal pakkes opp og plasseres i
butikken! Det har også kommet to nye tunikaer i dag!!! Treskoene fra Nordin
er også på vei til oss. Gjett om vi gleder oss!
Nå skal det pakkes til sydentur! Om en uke drar vi på vinterferie til Tenerife <3
Ha en superfin kveld! Jeg gleder meg til "Til toppen av Norge" På TV 2 i kveld!

Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. så fint det nye designet er blitt :) si din mening som bloggen min hvis du vil, gjelder interiør ta gjerne en titt! :D ♥

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.