søndag 22. januar 2012

Søndag 22 januar!

I går feiret vi 1 års dagen til butikken vår am design!!!!
Selv om det var snøkaos og strømmen var borte i et par timer, var butikken
full av herlige kunder!!! Veldig hyggelig at så mange fant veien til oss, og
gjorde dagen vår SÅ BRA!!!! I dag er det søndag, og jeg nyter fridagen min!
Har sovet lenge, kosa meg med interiørblader, og nå står søndagsmiddagen i ovnen.
Andreas er ute i den flotte akebakken vår på det nye byggefeltet på Feset. ENDELIG kom
snøen!!! Jeg synes der så fint og lyst ute!
Jeg skal fortsette og kose meg i ettermiddag. Skal bare en liten tur bort i butikken, for 
og oppdatere nettbutikken vår;)
Ha en kjempefin søndag dere også!
Klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.