onsdag 21. desember 2011

De 6 siste dagene...

16. 17. 18. 19. 20 og 21. DESEMBER!!
Her går ikke dagene, de flyyyyyr.....
I helgen gjorde vi mange juleforberedelser, vi så idol finalen og håndballkamper!
Jobbet lange dager og var ute og spiste og på by`n.
Vi hilste også på vårt nye tantebarn. Nydelige VICTORIA <3.
Vi gleder oss masse til og være sammen med henne og resten av familien i jula!
Fra mandag til i dag, har det gått i ett!! Masse og gjøre i julebutikken, der vi også
nå har startet julesalget, og selger alle julevarer til 1/2 pris.
Vi skal holde stengt på julaften og i romjula, derfor blir det ikke romjulsalg hos oss.
Her hjemme begynner vi og se en ende på alle juleforberedelsene.
Jeg har fått god hjelp av flinke unger og en superflink mann i år.
Det er STOR forskjell på og være hjemmeværende husmor før jul, og det og jobbe 100% +++ !
Nå gjennstår helgrengjøring, og pynting av juletreet + litt andre småting!
Jeg gleder meg til jul og juleferie. Blir veldig korselig og feire julekvelden her hjemme i år,
sammen med pappa og lillesøster\m familie.


Nå blir det litt mer husarbeid, før jeg slapper av litt og koser meg, og så stuper i seng.
2 dager igjen på jobb, og så er det JUL <3

God kveld og god natt til alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.