lørdag 10. desember 2011

8.9. og 10 Desember!

Hei igjen!
Nå går dagene alfor fort.....
Har blitt dårlig med blogging de siste dagene!
Har jobbet langdag torsdag, full fart på fredag,
og i dag var det på`n igjen!!!
Masse hyggelige julekunder i butikken, og
veldig gøy og pakke inn mange flotte gaver!!!
I kveld skal vi ha en pust i bakken, og drar ut og
spiser middag med gode venner!!
Så mens neglelakken tørker, og jeg finner ut av hva jeg skal
ha på meg i kveld, kommer det et lite livstegn fra meg her!
Ønsker dere alle en strålende lørdagskveld!
klem fra meg <3

2 kommentarer:

  1. Kos deg!! Fin blogg du har

    SvarSlett
  2. Greit å ta en liten jafs;) Jeg også måtte ta to dager i dag:) Håper dere har kosa dere masse i dag! Klem :)

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.