søndag 4. desember 2011

4. Desember

Søndag og fri dagen min!!
I dag har jeg rydda i julekottet vårt.
Der er det ALT for mye som er samlet på
opp igjennom mange år!
I morgen kjøres det et lite bil lass ned til
"Kjekt og ha", som kanskje kan gjøre noen andre glad!!!
Vi ble også invitert på søndagsmiddag i dag, og så har
ungene her, jeg og deres venner vært på kino i ettermiddag
og sett blåfjell 2 i 3 D. jeg synes det var en kjempefin film jeg,
og bedre enn nr. 1!!
Når vi kom hjem, møtte duften av svibler meg. For nå blomstrer det
så nydelig i huset, og det dufter JUL!!!
Vi tente også det 2. lyset i adventstaken og har kosa oss og slappa av.
En veldig fiiin søndag rett og slett!!!
Håper dere også har hatt en fin dag.
klem fra meg <3

1 kommentar:

  1. Deilig m fri og en avslappende søndag. Her står også sviblene i full blomst :o) ha en ny fin uke Anne Marit


    Tonje

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.