lørdag 3. desember 2011

3. Desember

"Sneen dalte lett og fin, men jeg drømte vist på puten min.":
I morges da jeg våknet opp til en ny storm!!!
Nå som det er gått mot kveld:
"Vi tenner våre lykter når det mørkner"
Prøver og trøste meg litt med en julesang.
Kunne ønske at det var litt mer julestemning der ute.
Har ikke fått pyntet ute på trappa i år engang.
Det måtte jeg jo bare henta igjen hos naboen, eller nede i gata!
og lysene ute har heller ikke kommet på.
Nå håper jeg vi er ferdige med høststormene for i år!!!
Jeg har jobbet i dag, og kosa meg i julebutikken vår.
Mange hyggelige kunder som har funnet veien bort til oss i dag.
Nå står det lasagne på menyen her.
Blir deilig og slappe av i kveld.
Ha en kjempefin lørdagskveld.
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.