onsdag 21. desember 2011

22. DESEMBER!

I natt var jeg på konsert på slottet!
Jeg var jo ikke det. Men det føltes sånn.
Når alle hadde lagt seg her, og dagens gjøremål var gjort,
satt jeg meg godt til rette med pc`n på fanget, og satt på NRK nett tv
og "JUL PÅ SLOTTET". En nydelig konsert som ble vist på tv på lørdag.
Jeg fikk ikke sett den da, og nå har jeg gledet meg i mange dager, til og sette meg
ned, slappe av, la tankene fly, og kose meg med nydelig sang og musikk.
For dere som ikke har sett konserten, så burde dere sette av 1 time nå i førjulstida
til og nyte denne.( Den ligger ute på nettet i 1. mnd.)
Det var også en overraskelse og se at den første artisten, hadde på seg prinsesse kåpen fra
Spicy Vanilla. Den er helt skjønn!

Varm julehilsen fra Anne-Marit.

1 kommentar:

  1. Ikke alle sover<3

    Kos deg masse mamma<3
    - Marie <3

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.