torsdag 15. desember 2011

14. og 15. Desember.

Hei!
Som dere ser går dagene litt for fort for meg.....
I går hadde jeg meg en bytur, før jobb.
Er ferdig med alle julegavene nå, både fra oss,
og til oss!!! Det har jo blitt mange julegaver fra buikken vår i år.
Men så har jeg jo noen tantebarn, og mann og barn som ønsker seg andre ting;)
Vi har veldig bra dager i julebutikken! masse hyggelige kunder, som kommer i
god gammeldags julestemning, når de kommer inn til oss.
I dag skal jeg jobbe hele dagen, helt til kl. 18. Stian kjører og henter unger nå hver dag.
Og i kveld skal han være med Andreas på bakekveld på skolen med klassen.
godt at Stian og jeg kan hjelpe hverandre litt i denne førjulstida\stria!
Det blir jo mye jobbing i år, og litt annerledes her hjemme når mor i huset ikke er hjemme-
værende lenger....
Men jul blir det i år også...
Ha en fiiiin dag. klem

1 kommentar:

  1. Hei.
    Jeg ville bare takke for god og hyggelig service i butikken din forrige mandag. Jeg var innom å kjøpte gaver til de ansatte på salongen. De likte det jeg hadde kjøpt.. Gøy at du har masse kunder nå som kjøper sine julegaver hos deg, ikke så rart egentlig, så mye fint og fristende som du har i butikken...
    Mvh Monika, Volum Frisør

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.