mandag 12. desember 2011

13. Desember

Så er det Lucia dagen!
Da ungene var små, var vi sammen i barnehagen og så de små
synge og gå i tog, i hvite skjorter med glitter og lys. Og vi fikk servert varme
lussekatter som ungene hadde bakt selv!
Det begynner og bli noen år siden det nå.
Så denne dagen blir helt annerledes når ungene blir så store som
våre er nå!
I klassen til Andreas skal de ha juleverksted i dag, men for Marie som går
på ungdomskolen er det lite med juleforberedelser....
Jeg skal først kose meg litt, og se på God morgen Norge og spise frokost
med kakao, før jeg gjør meg klar for en ny dag i julebutikken vår.
Gleder meg til en ny dag med hyggelige kunder.
Det er god og varm julestemning inne i butikken hos oss, selv om den mangler ute....
Ha en fin Lusia dag med eller uten lussekatter....
Klem fra meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.