mandag 12. desember 2011

11. og 12. Desember.

Tenk så har vi tent det 3. lyset i adventstaken. I går jobbet vi og stod på alle mann! Så det skal bli rent og pent og jul i huset! Stian pusset sølv tøyet, Andreas satt på plas nissehuset på tv stua, og pyntet med nisser i trappa. Jeg vasket tak og vegger og jeg laget stek til middag og dessert! Så vi hadde skikkelig søndagsmiddag også her hos oss! Vi avsluttet dagen med en dvd film. Da skal jeg si det var godt og slappe av litt:)

I dag har vi hatt langåpent på jobb. Så jeg har jobbet i hele dag.
Vi skal ha åpent fra 10-18 hver dag nå, fram til jul.
Det har vært masse kunder, så dagen har gått kjempefort.
det blir tidlig kvelden for meg i kveld kjenner jeg. for jeg pyntet og ordnet alt for lenge
etter de andre hadde lagt seg her i går natt.

Hvordan ligger det ann hos deg til jul? 
Det er mye som skal gjøres før kirkeklokkene ringer julen inn....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.