fredag 14. oktober 2011

Hei hei!

Så er vi tilbake etter en liten høstferie i Danmark!
Der vi har kosa oss i ferieleiligheten, bada i bassenget
og i boblebadet, shoppet og gått tur på stranda!
Selv om det var høst og blåste veldig, så kan jeg ikke være i Danmark,
uten og se havet og snuse inn sjølukta!
Nå er det jobbehelg igjen! Og det er veldig gøy og pakke ut masse
fine nye varer, julevarer og møbler!
Nå har vi mange kunder som kommer for og handle klær hos oss,
og det er så korselig! Vi har klær fra norske Spicy Vanilla, Nydelig
tøy med god kvalitet! Og chenille tunika og jakke er min høstfavoritt.
Også cord buksen da!!
Hvis du ennå ikke har tatt turen bort til butikken vår, så burde du gjøre
det nå! Det er så mange fine varer hos oss nå! Og er du som meg, av dem
som nesten ikke kan vente på at julevarene skal komme på plass, så kan jeg
informere om at LØRDAG 12. NOVEMBER KL. 10.00 ÅPNER VI JULEBUTIKKEN
VÅR!!!!!

Ha en fin helg.
Klem fra Anne-Marit <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.