lørdag 17. september 2011

Et lite livstein!

Nå er det kjempelenge siden jeg har blogget!!!
Det har vært full fart! Hverdagslivet er her igjen!
Ungene er igang med skole og lekser. Og det de er
med på av fritidsaktiviteter. Det er hektiske dager i butikken,
med mange fornøyde kunder. Nye varer strømmer på, de skal
legges inn i datasystemet, pakkes ut og prises. Nå begynner også
julevarene og komme inn til lager vårt. men de vil ikke få komme
ut i butikken, før vi åpner julebutikken vår den 12. november!
Vi har også jobbet masse med de nye nettbutikkene våre.
i morgen legges en helt ny nettbutikk for am design ut på nett.
Jeg er veldig fornøyd, og det håper jeg at mange kunder også blir!!
Stian har vært kjempeflink og jobbet natt og dag, for at jeg skulle
bli fornøyd!!! Gleder meg til og vise dere resultatet!

1 kommentar:

  1. Så masse fine ting dere har :)) gleder meg til lønning igjen nå, hihi ^^

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.