mandag 1. august 2011

Tilbake til hverdagen!

Så er ferien over for denne gang!
Men det gjør ikke så mye når jeg har verdens beste jobb!!!
Så mange hyggelige kunder, også har vi startet sommersalget!
Det er jo bare GØY!! I tillegg kom det varer fra vår nye leverandør i Danmark.
Må jo også innrømme at det er veldig deilig og sove til 09.00, selv om jeg skal
på jobb! Det er veldig kjekt og bo så nær jobben! Og på ettermiddagen er det
også veldig bra! Det er jo Mye igjen av dagen når jeg kommer hjem!
Og i dag når været er så bra, er jo det bare helt topp! Vi laget 
middag på grillen, og spiste ute. I postkassen lå det siste nr. av " Gave & interiør", messeutgave!
Det var bare og la humla suse, og legge seg på solsenga og nyte ettermiddagen!
I kveld har jeg tatt et tak i huset, og lest blogger og kosa meg.
Men nå er det natta her.
Gleder meg til en ny dag på jobb i morgen!

God natt alle sammen.
Beste hilsen fra Anne-Marit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.