søndag 14. august 2011

Hei igjen!

Tida flyr, vi har hatt en bra uke i butikken, vært sosiale sammen med
gode venner, og jeg har vært i byen med ungene og handlet inn nytt skoleutsyr!
For nå er det ikke lenge til det er skolestart! Tenk at Marie skal opp i 8. klasse,
og Andreas i 6. klasse!! Ungene er blir store nå!!!
Denne uka har jeg også best. høstvarer og forberedt meg til gave og interiør messa.
Jeg gleder meg veldig! Vi drar inn på søndagen, for på lørdag skal vi delta på Rønholtdagen.
Det gleder jeg meg også til, for der er det loppemarked, og sist gang ble det mange fine skatter
med hjem! En annen ting vi jobber mye med om dagen er ny nettbutikk!!!!
Jeg får min egen nettbutikk, og nå begynner den og ta form, tror den blir veldig bra!!!
Jeg gleder meg også veldig til høsttøyet kommer inn i butikken fra Spicy vanilla. Det er like rundt hjørne, og det er masse fint!!!

Legger ved noen smakebiter!

Så det er mye som skjer i disse dager!!!
Ha en strålende søndag!
Her blir det stek, poteter, grønnsaker og brunsaus til middag, kan nesten ikke vente!!!!
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.