onsdag 15. juni 2011

Ufrivillig hjemmedag!

I går var jeg på sykehuset i
Kragerø, og opererte tåa mi.
Den har vært vond siden februar. Har betennelse og neglen var
i ferd med og forsvinne. Nå er neglen fjernet, jeg sitter med foten
høyt, og doper meg
på Ibux og Paraset. Dette er ikke godt!
Det meste av dagen har jeg ligget på sofaen, med foten på en
myk pute. Godt at Bolig Pluss kom i posten her om dagen, og at
jeg ikke har hatt tid til og lese det ennå. Så da kunne jeg drømme meg bort
og inn i interiør verdenen som jeg er så glad i.
I morgen ligger "Vakre hjem & interiør" klart!

Ønsker alle dere der ute en god natt.
Det håper jeg at jeg også får!

Klem fra Anne-Marit

1 kommentar:

  1. Very nice this blog!
    visit our blog at http://uhooi.blogspot.com/

    SvarSlett

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.