tirsdag 28. juni 2011

Om hverdagen, butikken og livet...

I kveld vil jeg skrive litt om butikken min. Tenk at snart har vi 1/2 års jubileum!
tida flyr!Jeg trives kjempegodt, og gleder meg hver dag til jeg skal på jobb!
Det er så korselig at så mange finner veien inn til oss! Vi har fått mange faste kunder,
som vi er så glad for. Mange kommer innom på vei til hytta, båten, venner og familie.
Føler jeg har fått mange nye venner det siste halve året!
Noen ganger gleder jeg meg så til og dra på jobb, at jeg nesten ikke får sove om natta!
Gleder meg til og pakke ut nye varer, gjøre om i butikken, ta bilder og for å se hvem som
kommer innom. Ingen dag er lik!
Jeg gjør stadig om i butikken, derfor er den hele tiden i forandring. Noe jeg også håper
dere setter pris på!
Nå har jeg fått flere nye leverandører fra Danmark, og varene strømmer på!
I dag har jeg også hentet varer fra Nomi på Lierskogen. Mens jeg var der, fikk jeg telefon
om at en ny palle med varer var kommet fra Danmark! Ikke rart jeg gleder meg til en ny arbeidsdag
i morgen!!!
Livet er herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir superglad om du vil legge igjen en kommentar her på bloggen min.